sobota 29. října 2011

Rag Quilt deka- moje první :o)

Už i já jsem se do ní pustila :-)

Nedávno jsem jako největší zvědavec prošla celý profil na Fleru od Bellet a ejhle, tak krásná Rag Quilt deka, Bellet na něj dělala kurs a já jsem nic nepostřehla... tak mě to bylo líto a zeptala jsem se  Bellet, jestli bude někdy v budoucnu opět kurs na tuhle deku, že se mě moc líbí.  Bellet byla tak hodná a nechala mě vstoupit již do uzavřeného klubu, si to tam pročíst..... Holky, byla jsem nadšená ještě víc... Vybírala jsem látky a nechala si trošku poradit, přece jen má přehled a určitě viděla nesčetné množství těchto dek. Po poradě jsem začala stříhat, inu nemohla jsem stříhat 18x18cm jak se psalo v kurzu, měla jsem převážně 0,50m, i ten 1cm navíc se našel, tak jsem řezala 17x17cm...uff tohle nařezat!! Jelikož jsem něměla přesně plán, kolik čeho, tak jsem to různě rozeskládala, přehazovala, dořezávala, dala jsem si i pozor abych měla ve dvou protilehlých rozích dva stejné čtverce, to kdybych se v tom ztratila, abych se uměla rychleji zorientovat...poté po třech i s plátnem vrstvovala... Když jsem to měla uz nafocené, tak že to teda poskládám,  už jsem se nebála to dát na hromádku.

Následovala další fáze, prošívání dookola, tohle mě nebavilo a tak asi po 10 ks jsem to vzdala, praxi v šití mám, tak by to snad neměl být problém udržet . Holky nebyl, takže kdo máte v šití praxi, můžete obšívání dookola vypustit.

 Nařezáno


Sešito!! Bylo už 23h a já jsem se vrhla do nastříhávání, ještě že jsem si koupila extra na to malé manikurní ostré nůžky, šlo to dobře!!










šup do vany, sprchnout, vyždímat, do sušičky...
Ráno jsem to vytáhla, protřepala....












NÁDHERA!!!
Bellet Děkuji

3 komentáře:

  1. mohla bych poprosit o radu?našla jsem na netu vaši rag quilt deku,jsem v tomto směru začátečník.....pochopila jsem,že se to skládá ze tří vrstev....vrch,spodek,ale pořád tápu a nevím,co dát doprostřed.....fleece?,flanel?..nemohla by jste mi poradit....jiank máte nádherné,úžasné věci..jedna báseň,jen závidět,jste moc šikovná.Pěkný den Katka

    OdpovědětVymazat