pátek 18. listopadu 2011

Skřítková čepička :o)

Měla jsem chuť něco vyšít a zároveň ušít nějakou teplou čepičku, a tak vznikla tahle růžovo-hnědá skřítková :o)

Během víkendu si musím vypůjčit sousedovic holčičku a vyfotit ji přímo na ní :o)

Jako vnější materiál jsem použila růžovou teplakovinu, vevnitř je z huňatého "beránka"? v pink barvě a celá je olemovaná  hnědým žebrovitým úpletem, který jsem přišila na Coverlocku- je to báječná mašinka, koupila jsem ji u nejsicistroje a jsem moc spokojená :o)
V případě zájmu je čepička na obvod hlavičky 48cm, ale můžu ušít ješte jakoukoliv velikost.....

1 komentář:

  1. Moc pěkná čepička.
    A koukám, že Tě ty muchomůrky tedy fakt berou :-))) Tak to jsi určitě koupila i ty, co měla Belletka v obchůdku, ty byly taky moc pěkné :-)

    OdpovědětVymazat