neděle 6. května 2012

Moje pracovna









Dlouho jsem nic vetsiho nesila, nejak jsem se uz nevlezla s tim vsim doma a tak jsem rezignovala a zacl se renovovat sklepni prostor kousek po kousku. Plan jsem parkrat pozmenila a nakonec to dopadlo takhle Líbající Jeste chybi zaclonka a nejaka kyticka na okno a priznam se, po dvou dnech od zprovozneni, uz je na parapetu tech veci vic, ktere tam puvodne nemely co delat Nerozhodný Smějící se Je skoro cela bila, proc? Latky jsou barevne dost a doufam, ze me tady nebudou klamat odstiny barev....




I fotostan se sem vlezl ;-)


jeste je treba dodelat par malickosti, ale funguje vse i bez nich....
a jeste je i misto na prumyslovy sici stroj na kuzi, ktery je stale v garazi jeste zabaleny, ale i na nej dojde Usmívající se






Hned je to siti zase o necem jinem....krasnejsi :-) Timto dekuji moc memu priteli, ktery vse zvladl na jednicku <3


3 komentáře: