pondělí 21. října 2013

Stojan na nite- uz se to rysuje

Uz parkrat jsem zahledla u nekterych svadlenek stojan na nite a rikala si, ze takovej bych taky rada... Inu nedalo me to a zajela jsem vcera do Obi nakoupit potrebny material :-D
A kdyz uz stojan na nite, tak rovnou dva, na normalni nite a vysivaci, hi hi
Koupila jsem dve desky ve vyprodeji, trihranne listy 3x 2,40m, kulaty tycky o prumeru 8mm 10m, a pro jistotu jeste ostry vrtak na drevo :-)) a bilou barvu ve spreji. Jinak vse tu bylo.
Takze narezat kulate tycky, smirglpapirem vyhladit, narezat trihranne listy, vypocitat jak daleko budou od sebe nite a slo se vrtat. Rovnou jsme to tam i lepila, at uz neco vidim :-)))
Dnes listy s kolickama nalepila na desku, zezadu pro jistotu i prisroubovala a barvou ve spreji prave nastrikala v garazi. Doufam, ze to do vecera uschne, at me to muze milacek navrtat v pracovne na stenu :-) Ten bude koukat ;-)

3 komentáře:

  1. už se těším na výsledek. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. těším se na finální foto již obsazeného držáku. Škoda, že nemám v dílničce víc místa, také by se mi moc líbil.

    OdpovědětVymazat
  3. No páni, Ty jsi šikulka :-) Kamarádka tuhle sháněla něco na washi pásky, tak jsem jí navrhla dřevěné hrábě :-) Tak to měla bez práce, jen je nazdobila.

    OdpovědětVymazat